ubuntu.pl

Remigiusz Dymecki remigiusz w gmail.com
Pią, 11 Lut 2005, 06:04:56 CST

> Oficjalne stanowisko Canonical jest takie, że drużyny lokalne mają przez
> nich wykupione domeny ubuntu-XX.org; z tego co pisał Emil, "dostaliśmy"
> już od nich ubuntu-pl.org i ma tam być zainstalowane Plone.

Też nie znam za dobrze Plone bo nie miałem nigdy dostępu do części
administracyjnej.
Mam nadzieję że będzie coś więcej niż tylko dostęp do Plone. np.
miejsce na "polskie" pakiety, forum...

To czekam na opinię Emila w związku z narzuceniami ze strony Canonical.

I może ruszyć coś do przodu, bo na razie nie widzę żadnych konkretnych
pomysłów na rozwój PolishUbuntu. Jak na razie słyszałem tylko o wiki
dla developerów...

> Tak czy siak przed wszelkimi radykalnymi decyzjami powinniśmy poczekać
> na komentarz Emila, bo to on wie najwięcej jak to jest z Canonical,
> ubuntu-pl.org, Plone itd.

Czekamy:)

> Ja chciałbym zająć się tłumaczeniem instalatora, bo po ostatnich
> przygodach z Array CD 4 okazało się, że polskie tłumaczenie jest
> na poziomie instaltora Debiana sarge z połowy sierpnia, czyli mocno
> takie-sobie.

Ja mam kilka .deb własnej kompilacji ale na razie nie mam jak testować
i wymagają zmian w związku ze zbliżającym się nowym Gnome.

--
Remigiusz Dymecki
remigiusz w gmail.com