ubuntu.pl

Remigiusz Dymecki remigiusz w gmail.com
Czw, 10 Lut 2005, 16:13:05 CST

Hej.
Skontaktowałem się z właścielem domeny ubuntu.pl i on jest bardzo
chętny do podjęcia współpracy. Myśle że przydało by się ruszyć ze
stroną, bo od dawna jest pusta i jak już wcześniej były głosy na
liście przydało by się jakie miejsce na zbiór informacji.

Domena stoi na skip.pl na słabym koncie (100MB- 8GB transfer) ale już
czytałem, że tu ktoś oferował miejsce. Myśle że z tym nie było by
problemu. Jak coś to ja mogę u siebie w pracy ulokować.

Właściciel chciał zrobić tylko forum, ale obecnie jest nastawiony na
każdą ciekawą propozycję.

Jeśli ktoś ma propozycje to niech słowa polecą.
Według mnie można tam zrobić na razie stronę ogólną, forum, wiki oraz
przewodnik po Warty (jesli Maciej sie zgodzi)

Przez dłuższy czas szukałem miejsca dla siebie w PolishUbuntu, a że
jako z zawodu jestem webmasterem (programistą php&MySQL) to myśle
chyba znalazłem:)

Czekam na wasze komentarze...
--
Remigiusz Dymecki