kmapa i choroba Emila (by³o: Czy mc jest kompatybilny z UTF-8?)

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Wto, 8 Lut 2005, 09:17:10 CST

Hej.

Emil Oppeln-Bronikowski:

> ps. Do reszty: zosta³em z³o¿ony dubletowym ciosem choroby i pracy.

Popularna sprawa ostatnio.

> Keymapa zosta³a popchniêta via bugzilla (nikt nie chcia³ siê
> przyznaæ do opieki nad console-common, wiêc poradzono mi tak± drogê)

Korespondujê w tej sprawie z maintainerem console-tools, bo co¶ mi siê
ubzdura³o, ¿e to ten pakiet, a nie console-common. Tak czy siak na razie
podobno kmapa trafi³a do repozytorium SVN, do Debiana nie trafi póki co,
bo jest freeze sarge'a i nie chc± nawet do sida wrzuciæ. Nie wiem czy
uda mi siê kogo¶ przekonaæ, ¿eby z³amaæ w tej sprawie synchro miêdzy
sidem i Hoarym; zobaczymy.

> Je¿eli nie uda mi siê za³atwiæ paru rzeczy przed weekendem, zrezygnuje
> z funkcji leadera, bo po co wam taki kto¶, kto nic nie robi.

Nie wydurnia³by¶ siê tam, tylko zrobi³ sobie herbatê z miodem albo
sokiem malinowym, wzi±³ poduszkê, kocyk, spokojnie poczyta³ co¶
nie-bran¿owego na kanapie i odpocz±³. Leaderem póki jeste¶ bardzo
dobrym i naprawdê sporo uda³o Ci siê ju¿ za³atwiæ, a to przecie¿
pocz±tki dopiero.

Pozdrav
-- Shot (dzi¶ bez g³osu, jutro sobie chyba gard³o usunê operacyjnie)
--
 w jakich godzianch neaejepiej wracaxc z swylwestrea? chodiz mi o TO zeby
 nei bylo juz poelicji? z alkomatami i jczy jak sie nie przekaracza za bardzo