hibernate-laptop

Remigiusz Dymecki remigiusz w gmail.com
Nie, 6 Lut 2005, 17:06:45 CST

On Sun, 6 Feb 2005 23:54:57 +0100, Shot (Piotr Szotkowski) <shot w hot.pl> wrote:
> Hej.
>
> Remigiusz Dymecki:

> Nie mam zielonego pojęcia, choć podejrzewam, że producenci po prostu
> wysyłają odpowiednie "sterowniki" do Microsoftu; zauważ też, że systemy
> preinstalowane na laptopach to bardzo rzadko "czyste" Windows. Nie wiem
> też, na ile ACPI w Windows jest zgodne z ewentualnymi standardami w tej
> dziedzinie.
>
> Za każdym razem, gdy próbuję zrozumieć dyskusje o ACPI toczące
> się na liście użytkowników R31 mój mózg dość szybko każe mi dać
> sobie spokój, ale jeśli masz czas i ochotę - polecam archiwa:
> [...]

U mnie (Clevo)  czysty windows dobrze sobie radzi.

A nie trzeba jakoś w grubie ustawić tego? Skad on ma wiedzieć zeby
sprawdzic swapa?
W grubie ustawia sie tylko główną partycję, więc skąd on ma wiedzieć
gdzie jest swap. Chyba ze jakism cudem grub to sprawdza...
--
Remigiusz Dymecki
remigiusz w gmail.com