hibernate-laptop

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Nie, 6 Lut 2005, 16:54:57 CST

Hej.

Remigiusz Dymecki:

> To czemu windows sobie tak dobrze radzi?

Nie mam zielonego pojęcia, choć podejrzewam, że producenci po prostu
wysyłają odpowiednie "sterowniki" do Microsoftu; zauważ też, że systemy
preinstalowane na laptopach to bardzo rzadko "czyste" Windows. Nie wiem
też, na ile ACPI w Windows jest zgodne z ewentualnymi standardami w tej
dziedzinie.

Za każdym razem, gdy próbuję zrozumieć dyskusje o ACPI toczące
się na liście użytkowników R31 mój mózg dość szybko każe mi dać
sobie spokój, ale jeśli masz czas i ochotę - polecam archiwa:
http://vobcopy.org/pipermail/r31/

Pozdrav
-- Shot
--
        I just overheard someone referring to Solaris 2.6 as a 'virgin
        operating system.' With a straight face, no less. In one