hibernate-laptop

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Nie, 6 Lut 2005, 16:35:32 CST

Hej.

Przemyslaw Kujawski:

> Jak na razie jedynym laptopem, na ktorym mi to idealnie dzialalo byl
> IBM Thinkpad T23 ale tylko dlatego, ze obslugiwal APM. ACPI w linuksie
> niestety jeszcze bardzo kuleje ...

Z tego co wiem, to głównie dlatego, że producenci laptopów mają własne
teorie jak ACPI powinno wyglądać i trzeba je potem patchować dla każdego
modelu z osobna. Dla ThinkPadów jest http://ibm-acpi.sourceforge.net/
- jak widać sieczka niezła, ale z czasem coraz lepiej.

Pozdrav
-- Shot (oddam się i swojego R31 za X31/X40, tak)
--
             The last good thing written in C was Franz Schubert's
             Symphony #9.                        -- Erwin Dietrich