hibernate-laptop

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 6 Lut 2005, 16:06:25 CST

Dnia 05-02-2005, sob o godzinie 20:32 +0100, Remigiusz Dymecki
napisał(a):
> Hej,
> Czy ktoś z was używa Ubuntu na laptopie?
> Działa wam dobrze laptop-mode i skrypt hibernate?
> U mnie zasypia ale po włączeniu uruchamia się od nowa całość.
> Pozdrawiam
No coz ... "uroki" linuksa ...;-) Jak na razie jedynym laptopem, na
ktorym mi to idealnie dzialalo byl IBM Thinkpad T23 ale tylko dlatego,
ze obslugiwal APM. ACPI w linuksie niestety jeszcze bardzo kuleje ...
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>