Powitanie

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 1 Lut 2005, 12:51:36 CST

Dnia 01-02-2005, wto o godzinie 14:06 +0100, Krzysztof Grygoruk
napisał(a):

> hehe ja też wcześniej na desktopie pld używałem... chyba mamy tutaj
> lekki przepływ userów z jednego distro do drugiego... i kto by sie
> spodziewał ze z pld a nie z debiana... ale to dobrze userzy z pld
> zazwyczaj są juz dosyć zaawansowani.
Jeszcze pare tygodni temu tez bym sie nie spodziewal ze z PLD na
Debianowa distro przejde ... tym bardziej ze kiedys to wlasnie z Debiana
zrezygnowalem na rzecz PLD. Niestety to co sie dzieje w PLD nie nastraja
zbyt optymistycznie ...
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>