Powitanie

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Wto, 1 Lut 2005, 07:37:33 CST

Hej.

Krzysztof Grygoruk:

> a może by go tak sportować do ubuntu.... wyrzuciłbym tego
> synaptica bo mnie denerwuje a w apt-get czegoś mi brakuje...

Poldka nigdy nie używałem, ale może daj szansę aptitude? Przesiadłem
się z apt-geta co prawda dopiero po trzecim podejściu, ale teraz sobie
bardzo chwalę.

Pozdrav
-- Shot (wciąż, tego, na Debianie)
--
           Mieć pretensje do Windows, że nie działa tak, jak trzeba,
           to tak, jak mieć pretensje do prostytutki, że nie jest