Powitanie

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 31 Sty 2005, 10:54:44 CST

> Remigiusz Dymecki napisa�(a):

> To juz czytalem. Ale chodzi mi o troszeczke bardziej rozbudowany dokument.
>
> Poszukam jeszcze czegos. Rozumiem, ze pakietu Ubuntujemy :) z
> Zdebianizowanych :D
> Probowalem instalowac gg2 z skompilowanych paczek debiana. Bylo ok, ale
> pojawila sie nowa wersja. Staralem sie Synapticem zrobic update i ...
> potrzebowalem pakietu debiana, a wersja Ubuntu pakietu nie pasowala mu...
> :(
A to dziwne ... u mnie dziala;-) Update synapticiem poszedl bezbolesnie.
Napisalem male HOWTO o instalacji GG2 z paczek przygotowanych pod debiana
... moze bedzie pomocne:
http://www.ubuntulinux.org/wiki/InstalacjaIKonfiguracjaGNUGadu2WUbuntu