Powitanie

Łukasz Łęcki l.lecki w gdynia.pl
Pon, 31 Sty 2005, 08:52:51 CST

Remigiusz Dymecki napisał(a):

>Jako ze to .deb wiec mysle ze podstawy debiana sa wskazane. Co do
>pakietów polecam lekture: http://debianusers.pl/article.php?aid=58

To juz czytalem. Ale chodzi mi o troszeczke bardziej rozbudowany dokument.

Poszukam jeszcze czegos. Rozumiem, ze pakietu Ubuntujemy :) z
Zdebianizowanych :D
Probowalem instalowac gg2 z skompilowanych paczek debiana. Bylo ok, ale
pojawila sie nowa wersja. Staralem sie Synapticem zrobic update i ...
potrzebowalem pakietu debiana, a wersja Ubuntu pakietu nie pasowala mu... :(

Chce przygotowac wlasna wersje (mam nadzieje, ze dam rade) pakietow...

Ketchup