strona

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 27 Sty 2005, 13:29:07 CST

Dnia 27-01-2005, czw o godzinie 16:41 +0100, Emil Oppeln-Bronikowski
napisał(a):

>  Wszystko, co masz do przekazania innym użytkownikom Ubuntu, a o co sam
> w przeszłości chciałbyś zapytać, parafrazując z lekka Pana Alena. ;-)
> Jak pisałem wcześniej, spróbuję zgrzebać minifaq dziś wieczorem.

Zgadzam sie. Najlepiej napisz to co Ci sie wydaje przydatne. Opisz
problem z ktorym sam miales klopoty a znasz juz jego rozwiazanie. Moze
ktos inny tez sie z tym meczy;-) Wydaje mi sie ze skoro to ma byc polska
czesc dokumentacji Ubuntu to opisy problemow typowych dla polskiego
uzytkownika bedzie jak najbardziej na miejscu.

Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>