Powitanie

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Czw, 27 Sty 2005, 09:41:03 CST

Hej.

Emil Oppeln-Bronikowski:

> Maciek nie powiedział, co zabrał ze sobą na urlop. Ja piszę nowe
> dokumenty. Shot jest zajęty, więc chyba nic nie pisze teraz.

Czując się wywołanym do tablicy od razu szczerze dam znać, że niestety
do jakiejś środy nic nie zrobię. :o| Potem z chęcią pomogę, pewnie już
będzie wiadomo gdzie jest najwięcej rąk do pracy potrzebnych.

Pozdrav
-- Shot
--
Delusions of grandeur make me feel a lot better about myself.   -- Jane Wagner
========================= http://shot.pl/wycinki/ === http://shot.pl/1/125/ ===