rozdziielczość

Robert g1k w op.pl
Czw, 27 Sty 2005, 09:25:30 CST

witajcie

mam problem dotyczący rozdzielczości, mianowicie:
po zainstalowaniu ubuntu domyślną rozdzielczością stała się 1280x1024,
ze względu na mój monitor zmieniłem na 1024x768, od razu lepiej.

Problem stanowi gdm ponieważ nadal obsługuje go ta wyższa rozdzielczość
i nie wiem jak to zmienić.

Po drugie nie wiem czy problemy sie łączą ale okno konfiguracyjne xmms'a
jest również w tej wyższej rozdzielczości i nie mogę na nim nic zrobić
bo literki są mikroskopijne wielkości.

PS.
totem nawet po wgraniu kodeków nie obsługuje obrazu z filmów, a po
wgraniu xine wiesza się system podczas uruchamiania tego programu.

może znacie jakiś fajny progz do odtwarzania filmów z napisami ?

lista mailingowa, czy to działa ?
zobaczymy, czekam na wasze odpowiedzi i wskazówki

pozdrawiam Robert