Co sie dzieje..

Emil Oppeln-Bronikowski e.bronikowski w tpnets.com
Czw, 27 Sty 2005, 07:25:51 CST

On czw, 2005-01-27 at 14:09 +0100, Kuba wrote:

> Witam, skoro wczoraj zapisalem sie na liste mozna sie domyslac, ze
> jeszcze srednio sie orientuje na temat jak przebiega Wasza praca.

 Jeszcze się rozpędzamy. :-)

> Zatem moze ktos udzieli mi kilku informacji co cennego i w miare
> pozytecznego jest do 'wziecia'

 Przede wszystkim: tłumaczenia i teksty na stronę, której jeszcze nie
ma. Muszę wreszcie wsadzić to w Wiki.

> lekkiej pomocy w kilku aspektach developerskich.

 Developerskich, jak w programowaniu, czy pakowaniu? Ubuntu zbiera teraz
ludzi do MOTU, czyli ludzi polerujących paczki dostępne w Universe (stąd
nazwa: Master Of The Universe, z pozdrowieniami od He-Mana;-)

--
 Emil Oppen-Bronikowski, rather be dead than cool
 http://TPnets.com | Complex Solution for Business