Poslkie znaki w aplikacjach KDE

Emil Oppeln-Bronikowski e.bronikowski w tpnets.com
Wto, 25 Sty 2005, 07:39:43 CST

Dnia 25-01-2005, wto o godzinie 14:28 +0100, Krzysztof Stamubła
napisał(a):

> wyświetla polskich liter. Co mam zrobić?

 Mam to samo na moim Slackwarze. Wynika to najpewniej z tego, że
standardowe czcionki QT nie mają polskich ogonków. Nie dalej jak wczoraj
był wątek o ustawieniach QT, na które odpowiadał Shot. Jego rada to
instalacja KControl. Niestety, najprowdopodobnie ściągnie Ci to na głowę
parę dependów.

 Jest też jakiś programik, który potrafi usatawić parę rzeczy dla
środowiska QT. Ale zaraz, czy przypadkiem PSI nie ma możliwości
wybierania czcionki? Jeżeli wybrałeś taką, która na 100% ma ogonki, a
ogonków brak, to pewnikiem będzie to problem z mapą klawiszy.

--
 Emil Oppen-Bronikowski, rather be dead than cool
 http://TPnets.com | Complex Solution for Business