Mamy domenę ;)

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Wto, 25 Sty 2005, 07:31:48 CST

 Witaj, listo.

 No proszę, zrobiłem drobną zmianę w Wiki, a tu nagle dopadł mnie e-mail
od Smurfixa, że kupili nam domenę. Ubuntu-pl.org. Pytają, co chcemy z
nią zrobić.

 Moja propozycja, to oddać im to w zarząd i poprosić o Plone. Pobawimy
się i będziemy wiedzieć, czy chcemy. Zapytam też o ew. aliasy pocztowe w
tej domenie, bo Ubuntu promować trzeba. ;-)

 Taki szybki news. Aha, co do Rosetty, wiem już prawie wszystko -- jak
wrócę z pracy, to napiszę Wam mały raport. :P

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, http://opi.pegasos.pl
 Horay for Hoary: http://opi.pegasos.pl/?siurp=single&id=220