Ubuntulinux.pl

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 23 Sty 2005, 14:12:24 CST

Dnia 23-01-2005, nie o godzinie 19:48 +0100, Emil Oppeln-Bronikowski
napisał(a):
>   Prosimy Canonical o domenę, czy jeszcze nie mamy co tam przedstawić?
> :-)
Właściwie to chyba jeszcze nie mamy się czym pochwalić ... no chyba, że
ja o czymś nie wiem to mnie oświećcie;-) W sumie dopiero od dwóch dni
jestem zapisany na tą listę i niewiele wiem o tym co tu się dzieje ale
na wiki np. są tylko dwa arty.
> Właściwie, dobrze by było zamówić ją już teraz, wszyscy wiemy jak
> działają cyber-squaterzy. Ubuntu.pl, o czym wspominałem już na liście
> sounder, jest zajęte.

No to jest fakt;-)
>   Oddajemy się całkowicie w ich ręce, czy też będziemy chcieli ew.
> stawiać to gdzieś u nas (mogę dostarczyć miejsce na naszych serwerach z
>   błogosławieństwem mojej firmy, pewnie wy też możecie). Nie bawimy się
> w tworzenie strony, i prosimy o Wiki, czy też psujemy jakiś własny silnik?

Cóż ... plone wydaje mi się dobrym rozwiązaniem. A jak coś dobrze działa
to po co zmieniać?;-)
>   I zupełnie na boku: w lutym będę przesiadał się na Horaya (teraz nie
> mogę, bo potrzeba mi w pracy stabilnej maszyny) -- czy ktoś też to
> planuje i chce ze mną dzielić ból? A może ktoś już to zrobił i ma jakieś
> ważne uwagi?

Ja mam mieszany system (część paczek mam właśnie z Hoary'ego) i póki co
nie narzekam ale osobiście radziłbym poczekać na stabilne wydanie. Jeśli
brakuje Ci jakiś paczek, a są one w repozytorium Hoary'ego to może warto
rozważyć właśnie taki mieszany system?

--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>