Ubuntulinux.pl

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Nie, 23 Sty 2005, 12:48:33 CST

  Prosimy Canonical o domenę, czy jeszcze nie mamy co tam przedstawić?
:-) Właściwie, dobrze by było zamówić ją już teraz, wszyscy wiemy jak
działają cyber-squaterzy. Ubuntu.pl, o czym wspominałem już na liście
sounder, jest zajęte.

  Oddajemy się całkowicie w ich ręce, czy też będziemy chcieli ew.
stawiać to gdzieś u nas (mogę dostarczyć miejsce na naszych serwerach z
  błogosławieństwem mojej firmy, pewnie wy też możecie). Nie bawimy się
w tworzenie strony, i prosimy o Wiki, czy też psujemy jakiś własny silnik?

  I zupełnie na boku: w lutym będę przesiadał się na Horaya (teraz nie
mogę, bo potrzeba mi w pracy stabilnej maszyny) -- czy ktoś też to
planuje i chce ze mną dzielić ból? A może ktoś już to zrobił i ma jakieś
ważne uwagi?

--
  Emil Oppeln-Bronikowski
  http://opi.pegasos.pl http://ubuntulinux.org