USB i monitorowanie skrzynki

Maciej Chojnacki mch w people.pl
Czw, 20 Sty 2005, 10:46:58 CST

Sprawa pierwsza: jak się Wam sprawują aparaty cyfrowe i klucze USB w
Ubuntu? U mnie to działa, montuje się automatycznie, tyle że transfer
jest baaaaaaaaardzo słaby - na oko 3-4 wolniej niż w Windows. USB w
wersji 1.1.

Sprawa druga: czego używacie do monitorowania poczty? Ja próbowałem
gnubiffa  i mail-notification. Gnubiffa nie potrafię zmusić do
poprawnego zalogowania się na serwer home.pl (SSL czy plain, bez
różnicy; onet na przykład działa), mail-notification z kolei wyczynia mi
różne cuda (przy sprawdzaniu poczty znika, pojawia się dopiero po
restarcie). Póki co stanęło na systemowym aplecie, ale nie ukrywam że to
nie jest to.

--
Maciek
http://dhost.info/byte/ubuntu.html