[LoCoPl] Ubuntu na AMD64

Emil Oppeln-Bronikowski e.bronikowski w tpnets.com
Śro, 19 Sty 2005, 01:58:46 CST

On Wed, Jan 19, 2005 at 09:11:40AM +0100, Maciej Rozmus wrote:

>   Planuję kupić sobie nowy komputer z procesorem Athlon64.

 Wątek Ubuntu na A64 obił mi się o oczy na Ubuntu-users. Nie zaglądałem
 jednak, bo takiego procesora mieć raczej nie będę.

>   Czy jest w ogóle sens pchać się już w taki komputer.

 Z tego co słyszałem, te procesory dysponują całkiem niezłą mocą.
 Ja jednak zdecydowanie odbijam się w stronę PowerPC. ;-)

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, TPnets.com department of software
 http://opi.pegasos.pl