[LoCoPl] UTF-8 (by這: pakiety language-pack-*)

Shot (Piotr Szotkowski) shot w shot.pl
Wto, 18 Sty 2005, 16:23:37 CST

Hej.

Maciej Chojnacki:

> Emil Oppeln-Bronikowski napisa(a):

> No w豉郾ie. Jak to b璠zie wygl康a這 od strony technicznej?
> Wi瘯szo嗆 t逝macze powstaje chyba w ISO, w przypadku przej軼ia
> na UTF nast徙i jaka automatyczna konwersja?

Nie wiem, na ile to jest standard we wszystkich systemach opartych
o pliki .po, ale rzeczy gettekstowe nie maj z tym problemu - by
mo瞠 kodowanie danego pliku z t逝maczeniem okre郵a si w samym pliku,
w ka盥ym razie 廝鏚豉 wielu t逝macze mam w ISO-8859-2 i dzia豉j bez
problemu w locale pl_PL.UTF-8.

Z ma造ch rzeczy, a ciesz帷ych - chcia豚ym zd捫y z polsk map
klawiatury pod konsol, bo p鏦i co przej軼ie w konsoli na pl_PL.UTF-8
oznacza rezygnacj z pisania po polsku.

Pozdrav
-- Shot
--
I've found that nurturing one's Zen nature is vital to dealing with technology.
Violence is pretty damn useful too.                        -- Lionel Lauer, asr