[LoCoPl] Gnome.pl

Emil Oppeln-Bronikowski e.bronikowski w tpnets.com
Wto, 18 Sty 2005, 03:29:39 CST

On Tue, Jan 18, 2005 at 10:02:12AM +0100, Maciej Chojnacki wrote:

> Co do tłumaczeń: nie wiem jak to jest rozwiązywane przez deweloperów
> Ubuntu

 Zastanowiłem się i strzelam. Podobnie jak Twój, to mój pierwszy kontakt
 z Gnome, więc mogę się mylić. Podczas wydawania Warty-ego w Sarge/SID
 leżał chyba Gnome2.6 -- może to tłumaczenie jest kompletne dla tego
 release-u, natomiast z 2.8, które przyszło z Ubuntu Warty ujawniło
 swoje prześwity?

 Wracający do kartki, opi.

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, TPnets.com department of software
 http://opi.pegasos.pl