[LoCoPl] Gnome.pl

Maciej Chojnacki mch w people.pl
Wto, 18 Sty 2005, 03:02:12 CST

Emil Oppeln-Bronikowski napisał(a):
>  No cóż. Strona Gnome.pl zdaje się leżeć. Przynajmniej u mnie, w pracy.
>  Czy ktoś z was ma jakiś kontakt z ludzmi, którzy tworzą te tłumaczenia?
>  Może lepiej wysłać kogoś znanego z misją podkradnięcia tłumaczeń. Nie
>  będą się spodziewać niczego niecnego po znanej sobie osobie. ;-)

Ten serwer ma jakieś problemy, obserwuję go od jakiegoś czasu. Raz leży,
raz stoi...

Co do tłumaczeń: nie wiem jak to jest rozwiązywane przez deweloperów
Ubuntu, ale polskie tłumaczenie Gnome znajduje się chyba w każdym
stabilnym wydaniu okienek, ergo powinno automatycznie znajdować się też
w Ubuntu.

--
Maciek
http://dhost.info/byte/ubuntu.html