[LoCoPl] pakiety language-pack-* (by這: Witaj na li軼ie dyskusyjnej "ubuntu-pl")

Maciej Chojnacki mch w people.pl
Wto, 18 Sty 2005, 02:59:32 CST

Emil Oppeln-Bronikowski napisa(a):

>  Powiedzia貫m Jeffowi, 瞠 mi as* skopiecie, jak nie ruszy
>  ju-teraz-zaraz. ;-) Kurka, prace mnie zabije. Aha, w豉郾ie, gratulacje
>  z okazji przet逝maczenia UbuntuGuide. My郵, 瞠 na pocz徠ek powinni鄉y
>  jeszcze klepn望 par ma造ch dokument闚 i wyja郾i par spraw:
>
>   * Wst瘼 do Linuksa i Ubuntu. Bez detali, tylko co z czym si je i
>     dlaczego w豉郾ie to je嗆 lubimy

S逝sznie.

>   * Przet逝maczy Code Of Conduct, czyli Kod Przewodno軼i ;-)

Zabiera貫m si za to. Najpierw jednak musz sko鎍zy obiecany review
4.10 dla 7thguard.

>   * Zbada dost瘼no嗆 polskich t逝macze w innych projektach, tak 瞠by
>     nie dublowa pracy. Maciek wspomina, 瞠 mamy chyba bardziej
> 	 wypolerowane t逝maczenie Gnome w projekcie Gnome.pl -- developerzy
> 	 Ubuntu powiedzieli mi, 瞠 je瞠li mamy co wi璚ej, to oni Rozett nam
> 	 wysynchronizuj.

My郵 瞠 nie ma co si spina z t逝maczeniem komponent闚 Gnome, bo to
robi ludzie z gnome.pl. Nie wiem szczerze m闚i帷 sk康 developerzy
wzi瘭i to polskie Gnome u篡te w 4.10, bo sprawia wra瞠nie nie
przet逝maczonego do ko鎍a. Pisz "sprawia wra瞠nie", bo to m鎩 pierwszy
kontakt z Gnome i nie wiem jak wygl康a造 poprzednie wydania.

>   * Zastanowi si, czy b璠ziemy si mocno zabija, 瞠by dostarczy
>     ,,bardziej polskie'' Ubuntu razem z Horay, czy te wyznaczamy sobie
>  	badziej realne zadanie, wpasowania si z wszystkim na nadaj軼ie
> 	Grumpy.

Na Hoary chyba nie ma szans. My郵, 瞠 Grumpy b璠zie bardziej realne.

>   * UTF-8 || ISO-8859-2

No w豉郾ie. Jak to b璠zie wygl康a這 od strony technicznej? Wi瘯szo嗆
t逝macze powstaje chyba w ISO, w przypadku przej軼ia na UTF nast徙i
jaka automatyczna konwersja?

>   * Kto zbiera na piwo?

Ja nie. Raz zosta貫m skarbnikiem, przy okazji studni闚ki, i nie
wspominam tego najmilej. Szczerze m闚i帷 by to koszmar :)

>   * Jakie piwo?

:)

>  Acha, no i oczywi軼ie, kr鏒ka demonstracja w豉snych person:
[ciach!]

Maciej Chojnacki, lat 31. 皋naty, dzieciaty itepe. Mieszkam w Zgorzelcu,
na Dolnym 奸御ku. Kontakt z Ubuntu jest moim pierwszym powa積ym
zderzeniem z Linuksem, wcze郾iejsze pr鏏y bli窺zego kontaktu jako nie
bardzo wychodzi造. "Afrykaniec" pasuje mi, bo mam s豉bo嗆 do Debiana a
prowadzona swego czasu walka z Woodym jako mnie przeros豉. Moja druga
s豉bo嗆 to Gnome, wi璚 Ubuntu jest w tej sytuacji oczywistym wyborem :)

Pracuj dla rz康u :) jako administrator, z tym 瞠 administruj sieciami
windowsowymi (domena, bazy danych, serwery aplikacji). Mam co wsp鏊nego
z Emilem: demoscenowe korzenie, tyle 瞠 on zajmowa si Amig a ja Atari ST.

--
Maciek
http://dhost.info/byte/ubuntu.html