Witam

Jacek Podkanski jacekpodkanski w uklinux.net
Śro, 11 Mar 2009, 17:40:17 GMT

To za tłumaczenie którego programu się zabrać? Mam dziś wieczorem trochę
czasu więc mogę się w to pobawić. Mam nadzieję że ten link to jest ta
strona na której mam dokonywać tłumaczeń.

 https://translations.launchpad.net/ubuntu/jaunty/+lang/pl

Jacek