Witam

Piotr Makowski pmakowski w aviary.pl
Śro, 11 Mar 2009, 10:11:28 GMT

Witaj,
Cieszy nas, że chcesz pomóc przy tłumaczeniu Ubuntu. Należy pamiętać, że
wszystkie programy GNOME tłumaczymy u źródeł (l10n.gnome.org) i zajmuje się
tym zespół Aviary.pl. Rosetta (translations.launchpad.net) służy wyłącznie
do tłumaczenia pakietów specyficznych dla Ubuntu, bądź programów, które
używają rosetty jako główny system tłumaczeń.

Tłumaczenia Ubuntu są zgodne z wytycznymi i zasadami GNOME [1], z którymi
radzę się zapoznać, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości. Gorąco zachęcam
także do zapisania się na listę dyskusyjną [1] GNOME, jeśli myślisz poważnie
o zajęciu się tłumaczeniem.

1 - http://wiki.aviary.pl/GNOME