Szok

Tomasz 'Zen' Napierala tomasz w napierala.org
Czw, 6 Lis 2008, 09:00:42 GMT

On Sunday 02 of November 2008 12:18:01 Arkadiusz Lipiec wrote:
> Witam,
>
> Zacząłem przeglądać tłumaczenia niektórych użytkowników i po prostu mnie
> zamurowało. Ich jakość jest poniżej wszelkiej krytyki.
>
> Na razie nie mam czasu poporawiać błędów już wprowadzonych w tłumaczeniach
> ale nie mogę przejść obok nich obojętnie. Szczególnie tyczy się to jednego
> użytkownika, który najwyraźniej powinien przejrzeć jeszcze raz co
> wprowadził:
>
> https://translations.launchpad.net/~maderat
>
> Straszne.. Wszelkie możliwe błędy, włączając całkowite przeinaczenie treści
> [...]

Niestety jest o wiele więcej wątpliwych tłumaczeń, chociaż te rzeczywiście nie
były za wesołe. Cóż, nikt nie jest święty
W tym momencie kłaniają się słabości Launchpad i niemożliwość zarządznaia taką
ilością projektów tłumaczeniowych.

Wracając do wspomnianego kolegi, czy ktoś do niego napisał?

P.S.: zapraszam na Ubuntu Release Party do Poznania, może da się pogadac o
tłumaczeniach: http://tomasz.napierala.org/2008/10/31/ubuntu-release-party-w-
poznaniu/

pz
--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tomasz w napierala.org

Załącznik HTML został usunięty...

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl-l10n