Stworzenie zdecydowanie większego słownika

doza doza w sztorm.net
Nie, 28 Maj 2006, 19:21:46 BST

Dnia Sat, 27 May 2006 16:02:44 +0200
Jacek Wolszczak <shutdownrunner w o2.pl> napisał(a):
> Spójrz sobie na stronę
> http://shutdownrunner.tivi.net.pl/abtei/slowniki-tematyczne/.
> Napisałem kiedyś skrypt w php (a dokładniej wtyczkę do wordpressa).
> Chyba spełnia większość twoich oczekiwań. Administracja też nie jest
> trudna http://shutdownrunner.tivi.net.pl/admin.jpg. Napisany został
> wprawdzie dla słownika języka niemieckiego, ale wystarczyłoby usunąć
> jedno pole.

Wydaje mi się, że taki słownik powinien umożliwiać dodawanie długich
definicji z kilkoma akapitami oraz formatowaniem i posiadać jakieś opcje
moderacji. Zgadzam się z Kamilą, że tworzenie nowego słownika dla
tłumaczy Ubuntu nie ma sensu, ale można by zaprosić przedstawicieli
wszystkich zespołów tłumaczy i stworzyć wspólny słownik, uwzględniający
różnice w konwencjach pomiedzy projektami. Gdy będę miał więcej
czasu, potestuję wtyczki do Joomli czy innego Drupala, może coś się
nada.

Korzystając z okazji: co o tym myslisz, Krzysiek?

--
Dominik Zablotny
xmpp:doza w chrome.pl