T³umaczenie kubuntu-desktopguide i ubuntu-desktopguide

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Czw, 25 Maj 2006, 19:31:33 BST

Wrzuciłem właśnie tłumaczenie dokumentacji kubuntu-desktopguide. Mam
nadzieję, że zdążyłem. Mam pytanie - w jaki sposób można wygenerować tę
dokumentację? Chciałby je sprawidzić, żeby nie było niespodzianek.

Przy okazji posłużyłem się niektórymi tłumaczeniami z
ubuntu-desktopguide (podziękowania dla tłumacza :D ), ale zauważyłem też
pewne błędy:
- "Credits and license" zostało przetłumaczone jako "Obsada i licencja",
a powinno być raczej "Zasługi i licencja".
- "Sean Wheller" zostało przetłumaczone jako "Chua Wen Kiat"
- Jest dużo "Zwrotów Pisanych Wielkimi Literami"

Proponuję przynajmniej te pierwsze 2 poprawić przed wydaniem :)

Przy okazji, przetłumaczyłem też u siebie ten prawniczy bełkot o braku
żadnej gwarancji (posiłkując się tłumaczeniem licencji GPL). Mam
nadzieję, że nie narobiłem żadnych byków. W każdym razie może chcecie go
sobie skopiować, bo w dokumentacji Ubuntu jest po angielsku?

Pozdrawiam

	Krzysztof Lichota

Name: signature.asc
Desc: OpenPGP digital signature