Witam!

Dominik Zablotny doza w sztorm.net
Pon, 27 Mar 2006, 17:50:24 BST

Dnia 26-03-2006, nie o godzinie 16:50 +0200, Mateusz Drożdżyński
napisał(a):
> Witam,

> Chyba chwilowo nie ma, choć np. RSS Feed najczęściej tłumaczy się jako
> Kanał RSS. Trzeba się nad tym zastanowić i wybrać jakąś uniwersalną
> wersję albo ustalić, do czego używamy "kanał", a do czego "źródło".

W przypadku technik typu "push" i "pseudo-push", najczęściej chyba używa się
określenia "kanał" - kanał informacji/RSS, kanał podcast itp.
"Źródło" jest określeniem bardziej ogólnym, dlatego proponowałbym zostać
przy kanale.

--
Dominik Zablotny
xmpp:doza w chrome.pl