Witam!

Mateusz Drożdżyński m.drozdzynski w gmail.com
Nie, 26 Mar 2006, 15:50:55 BST

Witam,

On 3/26/06, Tomasz Dominikowski <dominikowski at gmail.com> wrote:
> Jescze jedno pytanie w takim razie. Feed (news feed, podcast feed) -
> ja to tłumaczę jako źródło (wiadomości, podcastów). W porządku? Chyba
> nie "podajnik"? Jest jakaś przyjęta konwencja w tym zakresie?

Chyba chwilowo nie ma, choć np. RSS Feed najczęściej tłumaczy się jako
Kanał RSS. Trzeba się nad tym zastanowić i wybrać jakąś uniwersalną
wersję albo ustalić, do czego używamy "kanał", a do czego "źródło".

--
Pozdrawiam,
Mateusz Drożdżyński