Witam!

Dominik Zablotny doza w sztorm.net
Czw, 23 Mar 2006, 14:13:12 GMT

Dnia 23-03-2006, czw o godzinie 11:42 +0100, Tomasz Dominikowski
napisał:
> Witam szanownych członków listy tłumaczy Ubuntu. Nazywam się Tomasz
> Dominikowski. Nie owijając w bawełnę, mam trochę doświadczenia w
> tłumaczeniu programów (prowadzę grupę ponad 20 tłumaczy w pewnym
> komercyjnym produkcie) i zapoznałem się już z oficjalnymi sugestiami.
> Zasypałem dzisiaj sugestiami niektóre (trochę chyba zaniedbane)
> projekty jak np. update-manager. Jeśli można to chciałbym zostać
> oficjalnym członkiem grupy tłumaczy w Rosetta.

Witamy! Na początku członkowstwo jest na 3 miesiące, żeby zostało
przedłużone trzeba wykazać się aktywnością - karma minimum 100 pkt

>  Nie jestem do końca
> zaznajomiony z Launchpadem, ale drażni mnie dotychczasowy brak
> przetłumaczenia takiego kluczowego elementu jak "Printing", czy jest
> możliwe przetłumaczenie tego w Rosetta?

Jeśli chodzi o gnome-cups-manager, to ZTCW nie jest obecnie możliwe.
Ekipa GnomePL otrzymała już kilka niezależnych tłumaczeń, w tym jedno
moje sprzed roku i jak na razie żadne z nich nie zostało przyjęte.

>  Jeśli tak to prosiłbym
> dowództwo o przydzielenie mnie do tego projektu, poza tym jeśli są
> jakieś inne projekty godne przetłumaczenia a którymi jeszcze nikt się
> nie zajął to także jestem chętny i w miarę możliwości postaram się
> pomóc.

U nas nie ma przydziałów, każdy tłumaczy co chce. Mogę jedynie
zasugerować update-manager i gedit, obydwa w dapperze.

--
Dominik Zablotny
xmpp:doza w chrome.pl