Jakis blad w Rosetta?

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Pon, 14 Sie 2006, 15:47:47 BST

Kamil Szymanski napisał(a):
> Loguje sie dzis do systemu Rosetta i co widze? Otoz, przy programie
> Katapult widnieje moj nick, jako osoby, ktora ostatnia wprowadzala
> zmiany. Dziwi mnie to, bo nie jestem wpisany na liste tlumaczy, wiec
> na logike nie powinno mnie tam byc... Czy to blad Rosetty, czy tylko
> niedopatrzenie programistow? A moze nieoczekiwanie zostalem
> przydzielony do grupy?

Z tego, co ja widzÄ™, wpisany jest Arkadiusz Lipiec.

> PS. Translacja Katapult-a jest juz ukonczona - czeka na akceptacje ;)

Proszę nie tłumaczyć programów KDE w Rosettcie.
Właściwym miejscem jest polski zespół tłumaczy KDE, zapraszamy do
dołączenia się do nas: http://kdei18n-pl.sourceforge.net/jak_dolaczyc.php

Pozdrawiam

	Krzysztof Lichota (koordynator polskiego tłumaczenia KDE)