Dołączam

arkadiusz.lipiec w gazeta.pl arkadiusz.lipiec w gazeta.pl
Śro, 9 Sie 2006, 10:14:32 BST

Witam,

Chciałbym dołączyć do listy tłumaczy Ubuntu. Od wielu lat używam
Linuksa oraz zajmuję się w czasie wolnym tłumaczeniami. Znam reguły
tłumaczeń, zresztą swojego czasu przetłumaczyłem większość dawnego
Mandrake. Pewnie niektórzy mnie już znają (Aluś) a niektórzy jescze
nie :)
Ostatnimi czasy na tyle spodobała mi się ta dystrybucja, że
chciałbym coś wnieść do jej rozwoju.

Kto nadaje uprawnienia do modyfikacji tłumaczeń Ubuntu? Czy mógłbym
je otrzymać?

Pozdrowienia
Alus