Re: Podjęcie drastycznych kroków.

Tomasz Dominikowski dominikowski w gmail.com
Pią, 28 Kwi 2006, 09:34:58 BST

Wszystko racja Panowie, Rosetta w obecnym kształcie jest tragicznym i
niewygodnym systemem. A już najgorsze jest traktowanie np. gnome-pl
jako upstream (choć logiczne, to uważam, że w tym przypadku, z całym
szacunkiem, bardzo zły pomysł). OpenOffice upstream - zgoda, kawał
dobrej roboty, ale reszta (nie wiem jak KDE, ale mnie nie interesuje)
nie powinna być synchronizowana. Powinny być co do tego jakieś
ustawienia, bo teraz to tragedia (skończę tłumaczyć, export, synchro,
import, synchro, import, bo to co się synchronizuje do niczego się nie
nadaje albo stosuje totalnie odrębne konwencje, od Pisania Wielkimi
Literami Zaczynając). Gdyby jeszcze byli konsekwentni...

Jestem strasznie rozczarowany rosettą (WYSZUKIWANIE, gdzie do diabła
jest WYSZUKIWANIE?!), ale skoro jest jakaś nadzieja na poprawę, to
trzeba się tego trzymać.

Cieszę się, że się ze mną zgadzacie, obecna sytuacja jest nie do przyjęcia.

Rant: Czy ktoś uderzył do władz Launchpad, że gnome-cups-manager nie
został zaimportowany do dappera? Litości, zostały dosłownie dwa
tygodnie...

--
Tomasz Dominikowski
http://www.skyos.org