Xchat

Jacek Wolszczak shutdownrunner w o2.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 09:22:40 BST

Skoro i tak już trzeba się było zapisywać na listę(osobiście list
niezbyt lubię,bo potem jest śmietnik w skrzynce) mam takie pytanie. Jak
dodaje się szablon tłumaczenia dla jakiegoś programu do launchpada -
mnie osobiście chodzi o xchat (nie xchat-gnome) w wersji 2.6.1.
https://launchpad.net/distros/ubuntu/dapper/+sources/xchat/+translate.

Mam nadzieję, że nie zgubiłem tego tłumaczenia, które przygotowałem na
własne potrzeby. No ok. Przejdźmy do meritum. Na jaką konkretną stronkę
muszę wejść, kogo muszę pomęczyć listownie lub co innego muszę zrobić,
żeby umieścić te moje wy(.po)ciny na launchpadzie?

Pozdrawiam