Poprawka (patch) do libgksu1.2

Wiktor Wandachowicz siryes w gmail.com
Pon, 24 Kwi 2006, 16:01:42 BST

Witam ponownie,

Stworzyłem niewielką łatkę do biblioteki libgksu (należy ona do
kompletu gksu + libgksu + libgksuui), dzięki której ostatni brakujący
napis "Password: " w oknie podawania hasła jest poprawnie
wyświetlany w przetłumaczonej wersji.

Łatkę wysłałem już do twórcy gksu i czekam na reakcję. Wysyłam
ją również tutaj z następujących powodów:

* jest ona logicznym uzupełnieniem pakietu gksu
* nie wiadomo kiedy opiekun pakietu ją zaakceptuje
* szkoda, żeby Ubuntu w wydaniu Dappera zawierało
  pakiet z brakującym tłumaczeniem
* lepiej, żeby opiekun pakietu ze strony Ubunu zaaplikował
  łatkę a program wyglądał porządnie, niż żeby straszył
  nieprzetłumaczonym komunikatem
* nie jestem pewien kogo prosić ze strony Ubuntu o aplikację
  łatki na pakiet libgksu

Łatka jest nieduża (9 linii) i można ją znaleźć w załączniku.

Pozdrawiam,
Wiktor Wandachowicz

--
Registered Linux user #390131 (http://counter.li.org)