Propozycje konwencji i priorytety

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Žro, 12 Kwi 2006, 08:01:46 BST

Dominik Zablotny napisał(a):

> Nie podoba mi si─Ö to okre┼Ťlenie. Istnieje pewna subtelna r├│┼╝nica
> pomi─Ödzy "bitrate" i "transfer", kt├│rej tu nie wida─ç.
> Szybko┼Ť─ç transmisji dobrze pasuje np. do strumieni audio w─Ödruj─ůcych po
> sieci lub do wysyłania danych do karty dźwiękowej (zwykle zwykle już
> po zdekodowaniu), natomiast nijak si─Ö ma do pliku mp3 le┼╝─ůcego
> sobie na dysku.

Ale st─ůd si─Ö to w┼éa┼Ťnie wzi─Ö┼éo - nie z rozmiaru pliku, tylko z
przepustowo┼Ťci sieci potrzebnej do przesy┼éania pliku.

> Je┼Ťli taka konwencja jest w KDE, bardzo bym prosi┼é o dodanie adnotacji
> w s┼éowniku, w ko┼äcu to jest Wiki. Tak samo w przypadku innych okre┼Ťle┼ä,
> gdzie wyst─Öpuj─ů r├│┼╝nice.

A gdzie jest to wiki?

Pozdrowienia

	Krzysiek Lichota

Za┼é─ůcznik, kt├│ry nie by┼é tekstem zosta┼é usuni─Öty...
Name: signature.asc
Desc: OpenPGP digital signature