Propozycje konwencji i priorytety

Tomasz Dominikowski dominikowski w gmail.com
Wto, 11 Kwi 2006, 17:32:24 BST

Zr鏏my tak:

Znaczenie og鏊ne - p造ta d德i瘯owa CD (czyli np. z mp3)
CD-Audio - p造ta d德i瘯owa CD-Audio
SACD - p造ta d德i瘯owa SACD
DVD-Audio - p造ta d德i瘯owa DVD-Audio

Rozwiejemy wszelkie w徠pliwo軼i w ten spos鏏. Agree?

Tomasz Dominikowski
http://www.skyos.org