Propozycje konwencji i priorytety

Tomasz Dominikowski dominikowski w gmail.com
Wto, 11 Kwi 2006, 12:20:42 BST

Niestety z przerażeniem stwierdziłem, iż tłumaczenie Rhythmboxa nie
jest wcale takie dobre, zacząłem je sprawdzać i poprawiać, w miarę
możliwości sprawdzę też inne popularne programy. Chodzi mi o to, że ja
i wiele osób będzie widziało te błędy i brak konsekwencji, więc zależy
mi na tym bardziej niż na dokumentacji, z której, nie oszukujmy się,
mało kto będzie korzystał (może się mylę, ale na pewno mniej niż z
Rhythmboxa).

W związku z tym dwie propozycje do słownika:

Empty/Blank CD - pusta płyta CD
Audio CD - dźwiękowa płyta CD

Proszę się tego trzymać albo dać inne propozycje, bo we wszystkich(?)
programach GNOME jest dźwiękowa płyta CD, a w Rhythmboxie było Audio
CD. Poza tym w następujących po sobie(!) tłumaczeniach była "pusta" i
"czysta" płyta CD.

Tomasz Dominikowski
http://www.skyos.org