[Ubuntu-pa] FW: UIP- información aspectos varios Festival Latinoamericano de instalación de Software libre

Charlie Warner cwarner7_11 en hotmail.com
Mar Mar 2 22:06:16 GMT 2010

Melisa-
If you are interested, I have a presentation describing a software package CAELinux, built on Ubuntu, that provides an OpenSource (and free) complete multiphysics analysis package for scientists and engineers, and I would be more than happy to present this to your meeting.  It would take about 15 to 20 minutes to run through the presentation in Spanish, and I would then hang around to answer questions after the meeting, if people are interested.
Charlie Warner

From: e.mont01 en gmail.com
Date: Tue, 2 Mar 2010 16:49:05 -0500
To: melisaborio en hotmail.com; ubuntu-pa en lists.ubuntu.com; david.e.narvaez en gmail.com
CC: ricardo.a.chung en gmail.com; cano en piensalibre.net; alejandro.perez.torres en gmail.com; jcarloswatts en gmail.com
Subject: Re: [Ubuntu-pa]	FW: UIP- información aspectos varios Festival Latinoamericano de instalación de Software libre

Buenas tardes Melisa, por mi está más que bien y me alegraría participar,
voy a hacer esta invitación extensiva a toda la comunidad de Ubuntu en Panamá y al coordinador nacionale del FLISOL David Narvaez aquienes copio tu correo.

Saludos.

2010/3/2 Alejandro Perez <alejandro.perez.torres en gmail.com>

Cuente con mi persona y Juan Carlos Watts, de Fedora Panama. Favor los demas confirmen asistencia.