[Ubuntu-pa] Software Freedom Day

Charles Warner cwarner7_11 en hotmail.com
Mie Sep 17 23:33:29 BST 2008

Carlos-
I am in Isla San Jose until Friday afternoon, and Saturday (if all goes well) I expect to be at Software Freedom Day.  I should be in town most of next week, and if I do not hear from you, I will contact you.  My telephone is 6578-2124, but it only connects to me when I am in town!

Charlie Warner

Date: Wed, 17 Sep 2008 10:11:39 -0500
From: cgrant26 en gmail.com
To: ubuntu-pa en lists.ubuntu.com
Subject: Re: [Ubuntu-pa] Software Freedom Day

Juan Alex,
Soy desarrollador de software, con 6 años de experiencia en la industria, actualmente soy consultor para empresas en el extranjero en cuanto a arquitectura de sistemas y desarrollo de soluciones a la medida, tanto en Linux como en Windows.

Charlie,
Your experience looks interesting for me, I'll like to talk with you about something I'm working with another developer about Energy System Designs.

I'll appreciate if you could send me your mobile phone number.

--
Carlos A. Grant
Software Developer .NET & Linux Consultant

Softphone:(507) 202-0400 ext 33972
Skype: carlosgrant26