Felles PR/marketing kampanje for Ubuntu 10.04 lanseringen i Norden?

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Tue Feb 2 00:42:57 GMT 2010

Hei,

Jeg vil enkelt og greit foreslå at vi kjører et felles PR kampanje mot de
nordiske mediene for å ha en felles og tydelig melding mot alle lesere og
skape synergier på tvers av grenser under lanseringen. Dette vil også styrke
det inter-nordiske samarbeidet vi har snakket om en stund og ikke
virkeliggjort i handling ;-)

Om folk er keen på å være med vil jeg mer enn gjerne jobbe med andre om et
felles PR og markedsførings strategi og en konkret aksjon plan for oss alle.
Vi står enda sterkere sammen!

Høres dette fornuftig ut? Det norske teamet støtter forslaget ref samtalen
om release festen for Lucid i kveld på #ubuntu-no

Hva sier dere andre?

Med vennlig hilsen,

Rubén Romero
Contact Member Ubuntu Norge