[ubuntu-no] Kontakt/leder?

Fredrik Fyksen Lund fredrik at fyksen.me
Tor 23. Mai 2013 23:08:59 UTC

Takk for et fantastisk svar! Jeg er forsåvidt enig i at epost er mer
ryddig og tilgjengelig. Som du sier kan det være nyttig og ikke sikte
for høyt, da et halvferdig produkt som /kunne/ blitt bra, er dårligere
enn et /okey/ produkt som fungerer. Fantastisk å se at du er interessert
i //gjøre noe med Ubuntu.no. Ang et delt dokument, hadde det letteste
kanskje vært og opprettet et på google docs? Her kunne vi samlet hva vi
synes trengs å gjøres, og hvem som tar på seg ansvaret for det.

Jeg hadde syntes det var morsomt om vi hadde fått til et møte over en
[insert mat eller drikke her], når nye Ubuntu versjoner kommer ut. Det
mest logiske her, hadde vært å møttes i Oslo. "Dessverre" bor jeg i
Gjøvik, derfor tørr jeg ikke og ta på meg å komme opp med sted (veit
ikke om noe annet enn utesteder og Bislett Kebab ;) ).