[ubuntu-no] Kontakt/leder?

Fredrik Fyksen Lund fredrik.fyksen at gmail.com
Tor 23. Mai 2013 15:24:34 UTC

Jeg veit ikke om dette er avtalt eller prøvd å avtalt før, men vi kunne
prøvd å fått til ett møte iløpet av denne uken, eller neste uke?

Møtet kan ha punkter som f.eks:
Hvor mange skal vi ha i styret.
Hvem skal sitte i styret.

Hva trengs å gjøres i Ubuntu Norge?
Hvem sitter med tilganger til forskjellige systemer idag.
Hvem vil ta på seg ansvaret som "prosjektleder" for de forskjellige sakene.
Når skal vi møtes neste gang.

Jeg foreslår mandagsmøte klokken 21 på IRC kanalen vår.

Dette er bare forslag for å få ballen til å rulle :)

Den 16:20 23. mai 2013 skrev Kristian Alvestad
<alvestad.kristian at gmail.com>følgende: