[ubuntu-no] ubuntu.no trenger nytt hjem

Rune Baggetun baggetun at gmail.com
Fre 30. Aug 2013 11:56:24 UTC

2013/8/30 Robert Grønning <slimg at iggu.org>

> Dette ser veldig bra ut. Hvis ikke noen har noen innvendinger på dette så
> vil jeg gjerne takke ja til dette! :-)
>
> Send gjerne over logo dere ønsker, så skal jeg få lagt den til i footer
> delen av websidene nå, så får vi gå frem og tilbake til vi kommer til
> enighet om størrelse, tekst og plassering.
>
> Om du blir fornøyd kan vi flytte sidene.
>
> Høres dette OK ut?

Kanskje vente en dag til om det kommer inn andre forslag, men dette virker
som et OK tilbud og de kjører dessuten GNU/Linux (hvis ikke Netcraft lurer
meg).

Ellers så mener jeg at det er små fordeler i å flytte Drupal
installasjonen. Sett heller opp en ny Wordpress + flytte forum til Ubuntu
Forums (ja, vi har diskutert dette tusen ganger før uten at det har skjedd,
men kanskje noe skjer denne gangen).

mvh
--
Rune Baggetun