[ubuntu-no] ubuntu.no trenger nytt hjem

Tor Bendiksen tor at tblab.net
Fre 30. Aug 2013 08:42:00 UTC

On 2013-08-28 10:56, Robert Grønning wrote:
> ubuntu.no trenger nytt hjem
>
> ubuntu.no ligger i dag på hos min arbeidsgivers webserver, jeg har
> sagt opp jobben min nå og forlater den 22. oktober. Før den tid må
> ubuntu.no flyttes bort fra webserveren.
>
> Noen forslag?
Jeg har en server som har masser av ledig kapasitet som kan brukes hvis
det trenges.
Det er en passe stor server der jeg bruker virtualisering og den sitter
i Tyskland.
Bandbredde og hastighet er null problem fra Norge (Men så må det sies at
jeg ikke bor i Norge selv)

> Installasjonen er 19 MB stor
> MySQL databasen er 865,8 MB stor, mener det er pga. et noderevisjons
> problem i drupal jeg ikke kom helt til bunns i en gang.

Dette burde ikke være noe problem.
Er det bare snakk om en nettside/mysql? Ikke noe annet, slik som epost,
etc?

--
Tor Bendiksen