[ubuntu-no] Valg av ny kontaktperson for Ubuntu Norge

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Fre 6. Jan 2012 10:29:54 UTC

Hei Jo-Erlend og folk på listen,

2012/1/5 Jo-Erlend Schinstad <joerlend.schinstad at gmail.com>:
> Dette er et godt tidspunkt for skifte.

Helt enig!

> Jeg overtar som kontaktperson.

Gratulerer og velkommen som kontaktperson og takk for at du tar over.
Du har min støtte! :-)

Jeg begynner med dette:
> hvis det er mange som mener at vi kunne starte en formell organisasjon, si
> fra nå. Jeg er skeptisk, men hvis det finnes engasjement, så skal jeg med
> iver og glede påta meg ansvaret.

En organisasjon må være en plan på sikt (tenk ubuntu-dk og deres
erfaring). Det viktigste er å få aktivitetsnivået betraktelig opp.

Nå som jeg er ledig for kontaktperson rollen stiller jeg mer enn
gjerne opp som party-fikser for 12.04 lanseringen i slutten av april.
Jeg er ganske sikker på at vi kan få til fine lokaler, sponsing for
mat+drikke og mange gode foredrag.

Har lagt det jeg har av planer og ideer her:
https://wiki.ubuntu.com/NorwegianTeam/Arrangementer/PreciseReleaseParty

Foreslår at vi møtes ila januar for å spikre alt sammen og ha en
ferdig plan som presenteres i februar?

> Godt nytt år, forresten.

Iligemåde!

> Jo-Erlend Schinstad