[ubuntu-no] Bare en rask tilbakemelding

Jo-Erlend Schinstad joerlend.schinstad at gmail.com
Man 30. Apr 2012 15:13:09 UTC

Den 30. april 2012 15:14, skrev Rubén Romero y Cordero:
> [...]

Det har blitt forsinket. Jeg beklager. Det har vært andre ting jeg har
måttet bruke tid på.

> Kanskje vi kan bruke Ubuntu 12.04 turen som Canonical har laget på
> siden? Den kan til og med oversettes. Jeg blir alltid imponert over
> hvor fin den er.
> For mere info se tråden her:
> https://lists.ubuntu.com/archives/loco-contacts/2012-April/005835.html

Der er jeg i forkant! :)
https://bugs.launchpad.net/ubuntu-no/+bug/989248

Jeg begynte å oversette litt, men Launchpad var så hardt belastet før
lansering at det var vanskelig å få gjort noe. Men ja, svært gjerne!
Sett igang og oversett :)

Jo-Erlend Schinstad